De ce ai vrea să lucrezi cu mine?
Pentru că îți pot fi util! Îmi cunosc foarte bine meseria și sunt foarte practic.
Pentru că în cei peste 15 ani de experiență am învățat ”the hard way” ce înseamnă cercetarea de piață și strategia de marketing și înțeleg foarte bine mecanismele de luare a deciziei de către clienți, indiferent dacă vorbim despre achiziționarea unui produs sau acordarea unui vot.
În plus, clienții mei au acces personalizat la expertiză de top, la o fracție din costul unui expert intern.
SUPPLIER COMPLIANCE ADVISORY
În esență, este un serviciu de consultanță în cercetare de piață și audit al serviciilor oferite de diverși furnizori în acest domeniu.
În felul acesta vă ajut să obțineți cel mai bun serviciu, cu un buget onest.
TRAINING & HANDS-ON ADVISORY
Transfer din experiența mea către responsabilii din departamentele de vânzări, marketing și HR și facilitez o mai bună înțelegere a datelor, a comportamentului de consum și ajut la dezvoltarea mai rapidă a strategiei.
În felul acesta fiecare membru al echipei pe care o ajut va fi mai eficient și își va atinge mai repede obiectivele.
DATA VAULT ASSESSMENT
Majoritatea companiilor au resurse despre care fie nu știu, fie știu dar nu le pot utiliza pentru că nu au know-how-ul necesar; identificarea lor fiind o adevărată ”vânătoare de comori”.
Eu le identific acele resurse utile și le spun la ce pot folosi. Vorbesc cu oameni cheie din firmă, evaluez procese de colectare de date, pe care uneori nu le definiți ca atare, și vă arăt ce puteți face cu bugete corecte.
Consultanță politică
Rolul unui consultant politic este precum al unei oglinzi magice: îți arată exact cine ești, fără să te mintă, dar și cine poți fii dacă faci pașii potriviți.
În orice campanie de comunicare, înţelegerea publicului țintă este esențială. Pentru a genera o campanie electorală eficientă este obligatoriu să cunoști modul în care se dezvoltă opinia electoratului, problemele care-i ocupă atenția şi cum îi poți atrage atenția prin discursul public. Pentru aceasta ai nevoie de consultanță sociologică, antropologică și de marketing.
Eu înțeleg cum funcționează procesul de luare a deciziei de către ”cumpărătorii” pe care tu îi dorești și te pot ajuta să ai un rezultat bun în campanie.